Přihlášení

Uživatelské jméno:*
Heslo:*
 

Nové heslo
cvičení, zdraví

Ikdyž je do léta jen pár týdnů, krásně se dá tělesná proměna stihnout

Projděte do léta jakoukoliv tělesnou proměnou

» upravte svůj jídelníček

» začněte cvičit efektivněji

newsletter Komplexního zdraví, zpravodaj

Ceník cvičení a tréninků

ceník služeb, cvičení, tréninků, trenér, kondice, tréninkové plány, kondice, trénink

Detailně naše služby můžete porovnat zde.

Zpravodaj

Pohyb je lék

Fyzická nečinnost může našemu zdraví uškodit dokonce více, než jiné známé rizikové faktory, např. kouření, vysoký krevní tlak a kardiovaskulární choroby.“  (New England Journal of Medicine, 2003)

Vhodná pohybová aktivita na bázi osobního trenérství nebo vypracovaného cvičebního plánu vychází
z lékařského doporučení a pohybového vyšetření fyzioterapeutem. Dalším zásadním faktorem ve výběru vhodné pohybové aktivity je osobní cíl klienta.

 

Výjimečnost programu Pohyb je lék

  • zohlednění zdravotního stavu (doporučení lékaře a fyzioterapeuta)
  • následování potřeb a přání klientů nejen co do varianty cvičení, ale i do zvoleného místa
    (fitnesscentra v Praze)
  • komplexní propojení pohybu, výživy a relaxace; klienti cvičebních programů mohou získat zdarma konzultace výživy

Hlavních 5 důvodů pro cvičení právě s námi

  • vzít své rozhodnutí vážně
  • mít jistotu správného provedení cviků
  • být motivovanější
  • zlepšit své dovednosti – něco se naučit
  • získat partnera do posilovny – nebýt na to sám

Všeobecný ceník najdete zde.

 

Články:


15.1.2011 13:54

Energetický výdej člověka při sportu a práci

V posledních článcích jsme se věnovali tepovým frekvencím, nyní se sluší podívat se na energetický výdej. Výdej energie se různí v mnoha fyzických aktivitách, proto se v tomto článku podíváme na jednotlivé fyzické aktivity a cvičení, ze kterých si snáze vyberete právě tu činnost, která právě (a nejen) v měsíci lednu zajistí co nejvyšší výdej kilojoulů či kalorií (pokud si ovšem přejete nějaký ten kilogram ubrat), a bude zároveň vyhovovat Vašim preferencím.

Více

Přečteno: 178810×

27.9.2010 13:50

Tepová frekvence   –  „otáčkoměr“ našeho těla (díl 2.)  –  redukce hmotnosti

Největší změny tepové frekvence (TF) zaznamenáme při svalové činnosti dolních končetin. Může jít o rychlou chůzi, běh, jízdu na kolečkových bruslích, aerobic, tanec, cyklistiku, běh na lyžích atp. Těmito aktivitami jsme schopni spálit nejvíce jednotek energie. Zejména u začátečníků je vhodnější postupovat pozvolna, vytrvale a soustavně. Pro začátečníky, mezi kterými jsou často i lidé, kteří za nějakou dobu nicnedělání nastřádali nějaký ten podkožní tuk a právě dnes se rozhodli ho do měsíce spálit; je kombinace aerobní aktivity s pohybem na silové bázi (posilovnou, pilates, kalanetikou aj.) zcela zásadní.

Více

Přečteno: 40688×

1 | 2 | 3 | 4 další
Copyright © 2017 Komplexní zdraví